Služby

Jan Štindl

Stejně jako mé logo má tři vrcholy, ve své tvorbě se zaměřuji na tři kreativní pilíře: video, animace a voiceover.

Co nabízím

Video & film

animace

Voiceover

Video & film

Promo videa, krátké filmy, dokumenty, videa z akcí

Při tvorbě videí a filmů vnímám především důležitost volby vhodné formy. Díky více než patnáctileté praxi v oboru dokážu pomocí kvalitně zpracované videoprezentace přesně zacílit na vaše publikum.

Proč je video správná forma prezentace?

Video v dnešní době představuje zcela dominantní formu komunikace ve světě internetu. Umožňuje divákům rychle a jednoduše konzumovat téměř jakýkoliv obsah a firmám tak vzniká ideální cesta, jak prezentovat své výrobky či služby poutavou formou. Díky přehlcenosti je potřeba vědět, jak vytvořit obsah, který nejen zaujme, ale také osloví danou cílovou skupinu. Postarám se o to, aby váš projekt přesně tohle splňoval.

S jakou technikou pracuji?
  • Filmová kamera Canon C70 (Netflix approved)
  • Dron DJI mini 3 PRO s pilotní licencí
  • Střihový software Davinci Resolve
  • Softwarový balík Adobe Creative Cloud
Co zahrnuje kompletní výroba videa na klíč?

Kompletní služba zahrnuje vše od výroby scénáře, přes natočení, střih, ozvučení, doplnění grafiky, voiceoveru až po výrobu cizojazyčné mutace videa.

Spolupracuji s hlasovými databankami rodilých mluvčích z celého světa. Finální video mohu převést do jakékoliv jazykové mutace pro prezentaci na zahraničních trzích.

Animace

2D animace, 3D animace, animované explainer video
Potřebujete svým klientům představit produkt či službu, ale nevíte, jak všechny benefity a funkce názorně převést do videa? Nebo se chcete jen odlišit od konkurence a zvolit originální a vtipnou formu prezentace? Pak právě pro vás bude vhodným prostředkem animace.
V čem se animace liší od klasického videa?
Narozdíl od klasického videa, nemá animace téměř žádné limity a umožňuje dostat se rychle a efektivně přímo k podstatě věci. Animace je stručnější, vystihující a údernější.
Co je součástí a jak to probíhá?

Nejprve společně vyladíme scénář, následně zpracuji podrobný storyboard a statický vizuál jednotlivých scén, abychom předešli případným nedorozuměním. Výslednou animaci pak na přání doplním hlasovým komentářem, hudbou a potřebnými ruchy, které podpoří celkovou atmosféru vizuálního díla.

Voiceover

Mužský hlas pro video, TV pořad, rádiový spot

Nabízím profesionální tvorbu voiceoveru a potřebné technické zázemí. Pravidelně spolupracuji s drobnými odběrateli, ale i známými značkami, jako je Wedos, eToro, Vodafone, TV Noe, Hannah, Multilock a další. Můj hlas nenajdete jen ve videích a rádiových spotech, ale například i v telefonních ústřednách nebo třeba v robotickém vysavači značky Lauben.

Jaká jsou specifika voiceoveru?

Na základě vašich požadavků přizpůsobím intonaci a tempo hlasu.

V jakém formátu je voiceover dodán?
Výsledná nahrávka je dodána v nekomprimovaném formátu „wav“ včetně autorských práv pro komerční účely.
Jak dlouho trvá dodání voiceoveru?
Vím, že voiceover je většinou potřeba dodat co nejrychleji. Proto si zakládám na tom, že obvyklá doba dodání je 48 hodin.

Jak to probíhá

Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nevyhovuje vám můj proces spolupráce? Dejte mi vědět a spolu to vymyslíme tak, aby byly obě strany spokojené.

01

Potkáme se

Prvním krokem je osobní setkání nebo online schůzka, kdy mi představíte váš projekt. Zjistíme, zda jsme na stejné vlně a probereme detaily spolupráce.

02

Nezávazná nabídka

Na základě zjištěných informací vytvořím nezávaznou orientační cenovou nabídku a navrhnu termín realizace. Dám vám dostatek času na to, abyste si promysleli, zda do toho se mnou jdete.

03

Začátek projektu

Přichází kreativní část! Po zaplacení zálohy začínám pracovat na daném projektu. Všechny kroky s vámi průběžně konzultuji a provázím vás celým procesem tvorby. 

— Nenašli jste, co jste hledali?

Zajímá vás víc? Jsem tu pro vás!

{
„Pan Štindla jsme oslovili na základě předchozích výborných zkušeností s prosbou o natočení firemního promovidea. Jeho profesionalita, lidskost a ochota nás nezklamala a výsledkem je profesionální video shrnující činnost naší firmy.“
 

– Jana Audýová – Asistentka výrobně-technického ředitele CS CONT

„Jan Štindl dělal pro mou značku PIŠLIK několik videí: reklamní spot na dřevěnou ponorku, reportáž na divadlení představení, video marketing na produkt „pišlické počítadlo“ a další drobné práce. Velmi dobře se mi s Janem komunikuje, jsme na stejné vlně. Je pečlivý, spolehlivý, má vysokou profesní úroveň. Líbí se mi jeho zaujetí pro tvorbu videa, jeho narůstající zkušenost. Celkově jeho práci oceňuji a velmi doporučuji.“
 

– Václav Kvapil – Výrobce dřevěných hraček PIŠLIK

— Zbývá poslední krok!

Napište mi